tisdag, augusti 09, 2005

Välkommen, du har kommit fel

Jag har alltid föraktat modeflugor och vägrat följa med fårströmmen. Dessvärre så har vissa modeflugor bitit sig fast i tillvaron, vägrat att dö och blivit utveckling och då är det kanske dags att acceptera dem. Vissa kallar det bakåtsträveri, jag kallar det försiktighet. Jag sprang omkring med en bunt papperslappar när alla andra redan skaffat en Palm Pilot, jag var den enda som inte hade någon mobil eftersom jag tyckte att jag inte ville bli störd stup i kvarten, men till slut fick jag ge efter och nu faller den sista bastionen i min bakåtsträveri och jag skaffar en blogg. Det känns så... pubertalt på nåt sätt. "Kära dagbok" osv. Eller som en gnista av storhetsvansinne: att tro att man har någonting att säga som kan intressera någon annan...
Nej, den här bloggen är mest för mig själv. Jag ska dokumentera Tymons utveckling och skriva ner lite tankar och funderingar. Som den revolutionerande teorin som förklarar varför hundar ser så förvirrade ut och annat smått och gott.

1 kommentar:

Hans Persson sa...

Nu gick jag ju också och skaffade mig en blogg. Det är ditt fel alltihopa!